Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra wij de betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling binnen 2 werkdagen via PostNL naar u toe verzenden.

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag 10:00 – 17:30. Voor bezoeken of afhalen zijn wij alleen op afspraak geopend.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, uitsluitend op afspraak. Stuur ons een mailtje of neem telefonisch contact met ons op voor het maken van deze afspraak.

Wat zijn jullie verzendkosten?
Wij versturen onze orders met PostNL naar u toe en hanteren de volgende verzendkosten:

Afhankelijk van het gewicht per knoop worden de verzendkosten berekend.

Tijdens de bestelling via onze webshop worden deze kosten duidelijk vooraf kenbaar gemaakt.

Bestemming

Tot 20 gram

21- 50 gram

Tot 100 gram

Tot 250 gram

Nederland

€ 1,50

€2,00

€2,50

€3,00

Bestemming: t/m 2 kg 2 - 5 kg 5 - 10 kg 10 - 20 kg 20 -30 kg
Nederland € 8,50 € 8,50 € 8,50 € 16,50 € 16,50

Hoe kan ik betalen?Hebben jullie een minimale afname?
Nee, wij hanteren geen minimale afname.

Wij hebben ideal via de webshop. Dus u kunt gelijk het bedrag overmaken en dan wordt de bestelling zo snel mogelijk opgestuurd. Mocht er een fout melding verschijnen dan is het mogelijk om uw betaling te voldoen via een handmatige overmaking per bank. U kunt het bedrag van de factuur overmaken naar de volgende bankrekening:
Iban: NL25RABO0306894025
Ten name van: Knopen-Kralen
Plaats: Bleiswijk.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om in het opmerkingenveld tijdens uw betaling uw ordernummer te vermelden zodat wij zo spoedig mogelijk uw bestelling naar u toe kunnen zenden?

Ik zou graag telefonisch contact willen, kan dat?
Natuurlijk, mocht u vragen hebben of u zoekt een bepaalde knoop en u wilt graag telefonisch contact met ons, dan kan dit van Maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:30 via telefoonnummer +31 (0)6 11 391 060. 

Staan jullie op beurzen?
Jazeker, Wij proberen elke maand op een beurs te staan. Kijk voor onze actuele Beursagenda hier ( link naar beursagenda).

Zijn jullie ook op Facebook, Twitter, Instagram of Pinetrest te vinden?
Jazeker, volg ons ook op deze media:
Facebook icoon

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
Deze kunt u hier nalezen ( link naar algemene voorwaarden).

Ik heb zojuist een bestelling gedaan, maar ik heb nog geen factuur ontvangen. Wat nu?
Nadat u uw bestelling heeft verstuurd zult u automatisch een mail van ons verwachten. In deze mail vindt u in de bijlage een factuur waarop uw bestelling staat maar ook de betaalgegevens waar u het bedrag van uw bestelling over kunt maken. Mocht u deze mail binnen een uur nog niet hebben ontvangen, dan verzoeken wij u om eerst te kijken in uw spamfilter of ongewenste mail. Het komt namelijk geregeld voor dat u het mailtje daar wel zult vinden. Heeft u de bevestigingsmail nog niet ontvangen? Dan verzoeken wij u om ons een mail te sturen naar
info@knopen-kralen.nl zodat wij u handmatig deze mail nogmaals terug doorsturen.

Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen van mijn verzonden mail. Kan dit?
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren op uw mail. Mocht u een mail in het weekend hebben verzonden dan streven wij ernaar om hier op de eerst volgende werkdag een reactie te geven.

Waar kan ik mij aanmelden voor een workshop?
Via
www.workshops4fun.nl kunt u zich aanmelden op verschillende workshops die wij verzorgen.